20 stycznia 2011

Krew mnie zalewa

Doproś się tu czegoś od faceta...


Chyba każdy (bliżej mi znany) chłop ma taką cechę, że kiedy prosi ktoś postronny o pomoc (pomoc w zrobieniu, naprawieniu czegoś) to potrafi od ręki lecieć z pomocną dłonią bo przecież co to nie on, a nie może być bohaterem we własnym domu i bez gadania spełnić prośby swojej pożal się boże kobiety? W dodatku w pożal się boże zaawansowanej ciąży? Siedzę i ciskam gromami z oczu bo właśnie tkwi przed swoim kompem i pomaga komuś w serwerowych problemach (i to jak pomaga? Już drugi dzień, a zaczął od razu po zapoznaniu się ze sprawą! Heros nie facet! Powinni mu pomnik trwalszy niż ze spiżu wybudować za to poświęcenie) a ja przez chyba 3 tygodnie nie mogłam się doprosić żeby ustawił mi pierdołę (dla niego, pana informatyka, rzecz jasna) w komputrze. Gdyby nie było lepszych wymówek od zrobienia tego o co proszę któryś już tam raz, pewnie by pojechał pomagać ofiarom tsunami albo szukać robaków na wysokobiałkowy posiłek, którym uraczy się Bear Grylls w swojej kolejnej wyprawie.


Nie mówię już o domowych obowiązkach.
-"Trzeba zrobić porządek z tym i tym bla bla bla"
-"No to zrób. Czy wszystko musi na mnie czekać?"


Musi! Dumnie rzeczę musi przez wielkie M. Hrabia pracuje, ja siedzę w domu, mój zakichany interes w tym żeby było czysto! Hrabia przejmie ode mnie ten brzuch i ból kręgosłupa a ja na jednej nodze posprzątam, upiorę i baa jeszcze obiad ugotuję! I nie zajmie mi to wszystko jak dziś 4 godziny a marne pół! Bo będę mogła normalnie się schylić, będę mogła normalnie dźwigać i nie będę musiała robić przerw na złapanie tchu. Czy hrabia o tym pomyśli? Niee. Pewnie mu się wydaje że ja w brzuchu mam kilogram frytek a nie naszą córkę i jestem w stanie sprzątać jak dzika po to żeby on po powrocie z tak zwanego miejsca zatrudnienia, zaczął robić burdel większy niż ten który sprzątałam z akompaniamentem jeków wysiłku i postękiwań własnych.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że hrabia tego nie czytał... ;) :D Całuski dla córeczki in spe... ;)

    OdpowiedzUsuń